Promovarea site-ului prin optimizarea Google, campanii Google AdWords, promovarea prin blog si social media (campanii Facebook Ads) este un domeniu care inregistreaza un trend crescator atat la nivel mondial, cat si in randul afacerilor din Romania. Promovarea web este foarte dinamica, in continua schimbare, an de an, luna de luna. Din acest motiv, si nu numai, intotdeauna recomandam clientilor sa lucreze cu a agentie de consultanta web marketing al carei obiect de activitate zilnic este sa fie la curent cu schimbarile aferente promovarii online si sa aplice aceste tendinte in activitatea pe care o desfasoara zi de zi pentru promovarea site-urilor clientilor, cu scopul obtinerii celor mai bune rezultate pentru acestia. Astazi, utilizatorul si experienta acestuia in site este in centrul atentiei, fie ca ne referim la serviciile de web design si creare site, fie la campaniile AdWords de publicitate si marketing online. Pe termen lung, experienta de brand este cea care se va dainui si isi va dovedi eficienta.
5 trenduri si predictii pentru activitatea de promovare online in 2015:
1.Optimizarea site-ului, oferirea de informatii de calitate, interactivitate si suport rapid pentru clienti
Astazi nu mai este suficient sa scriem in site cateva descrieri succinte pentru produsele si serviciile comercializate. Acum, clientul se asteapta sa vada cat mai mult text si continut relevant in site, care sa ii fie oferite atat informatii despre caracteristici, cat si, mai ales, informatii in legatura cu calitatea si utilitatea produsului sau a serviciului. Postarea informatiilor relevante si de calitate in site si a interactivitatii cu clientul se datoreaza nevoii tot mai mari de personalizare a experientei de cumparare. Putem confirma faptul ca, de regula, campaniile de web marketing pentru afacerile care au un blog activ pe site, au un grad mai mare de raspuns din partea clientilor decat site-urile care afiseaza doar produse si servicii, fara oferi clientilor informatii relevante din nisa in care activeaza, de exemplu, prin intermediul unui blog. O mai mare implicare si incredere din partea clientului poate inseamna mai multe vanzari, clienti fideli si vanzari repetate.
2.Utilizarea elementelor vizuale in campaniile de marketing
Pentru a spori raspunsul si interactivitatea clienilor, tot mai multe campanii de promovare online utilizeaza astazi elemente vizuale. Filmuletele video, podcast-urile si infograficele sunt folosite eficient atat pentru lansarea, cat si pentru promovarea rapida a unui produs sau serviciu. Folosirea filmuletelor video pentru prezentarea, explicarea si vanzarea unui produs sau serviciu se considera a fi astazi una dintre cele mai eficiente modalitati de promovare, de atragere si de pastrare a clientilor. Utilizarea filmuletelor video au calitatea de a trimite un mesaj aditional clientului, si anume, un mesaj de respect pentru timpul lor. Conform ultimelor statistici, video este si noul trend pentru postarile pe Facebook. Recomandam sa tratati crearea si promovarea de filmulete video ca pe o prioritate in 2015. Cu singuranta noi am notat acest aspect si ne propunem sa incepem crearea propriului continut video pentru prezentarea agentiei de web design si a serviciilor de promovare si consultanta web marketing pe care le oferim. Va invitam sa urmariti agentia de publicitate online WebPassion.ro pe Youtube.
3.Personalizarea promovarii online si a experientei utilizatorului in site
Odata cu crearea unui continut interactiv in site si blog, este nevoie de personalizarea informatiei. Personalizare inseamna sa cunoastem si sa ne adresam direct si in conformitate cu nevoile si preferintele clientului. Personalizarea inseamna sa oferim clientilor, in functie de stadiul in care se afla in procesul de cumparare, posibilitatea de a selecta dintr-o varietate de optiuni. In acest fel, ajutam atat clientii, cat si compania, sa economiseasca timp si bani. O strategie personalizata de promovare va avea ca finalitate obtinerea unui feedback valoros din partea clientilor privind nevoile acestora, adaptarea continutului site-ului, adaugarea de informatii utile privind produsele si serviciile prezentate in site. Prin mentinerea unei relatii personalizate cu clientul si monitorizarea statisticilor de web marketing, o companie va cunoaste care sunt modalitatile cele mai eficiente pentru atragererea si mentinerea unor clienti multumiti pentru site si afacere.
4.Cresterea investitiei in campaniile de promovare online
Campaniile de promovare online sunt folosite frecvent pentru segmentarea si atragerea de clienti noi. Clientii au tendinta sa-si petreaca o mare parte din timpul liber cu navigarea pe internet, in special pe Google si pe retelele de social media. Oamenii de marketing au posibilitatea, prin campaniile de promovare online pe care le creeaza si administreaza, sa se adreseze, in mod personalizat, catre diverse grupuri specifice de clienti. In acest context, utilizarea campaniilor de promovare online bine targetate, indreptate exact catre publicul tinta vizat, in momentul in care acestia sunt pe internet si cauta informatii, produse si servicii, se poate traduce printr-o crestere substantiala a vanzarilor provenite din online. Din ce in ce mai multe companii folosesc campaniile de promovare astazi si aleg sa creasca bugetul pentru promovarea online prin Google AdWords Search si Google AdWords Display (promovarea prin bannere, crearea si afisarea de bannere pe site-uri relevante domeniului de activitate al afacerii) sau sa foloseasca un mix de campanii de promovare Google si publicitate pe social media (Facebook Ads, LinkedIn Ads etc.). In aceste conditii, este de asteptat ca in 2015 anunturile de promovare online sa inregistreze o crestere substantiala in strategia de promovare si marketing online, ceea ce se poate traduce intr-o crestere a vanzarilor online
5.Cresterea folosirii dispozitivelor mobile si a promovarii site-urilor cu web design mobile friendly
Cu siguranta, in 2015 vom asista in continuare la o crestere a utilizarii tehnologiei mobile si, odata cu aceasta tendinta, va fi prezenta necesitatea realizarii unor site-uri mobile responsive, care sa se adapteze dispozitivelor mobile. Utilizarea dispozitivelor mobile, cum ar fi smartphone-uri si tablete, permit cat mai multor persoane sa se conecteze online si sa gaseasca raspunsuri immediate pentru cererile si preferintele lor specifice. Daca dorim eficientizarea strategiei de marketing online, atunci promovarea pe dispozitivele mobile este un aspect important pe care sa il luam in calcul. Pe langa necesitatea construirii unei experiente placute de navigare in site la accesarea acestora de pe dispozitivele mobile, Google a anuntat, in mod oficial ca, incepand cu 21 aprilie 2015, site-urile mobile friendly vor fi pozitionate mai bine in rezultatele Google. Experienta de navigare de pe mobil a site-urilor va fi un. Daca site-ul dvs. are ca scop, in mod direct sau indirect, obtinerea de venituri, atunci cu siguranta aveti nevoie de un site cu web design mobile friendly. Atentie insa, un site mobile friendly nu inseamna un site care poate fi accesat de pe telefonul mobil. Puteti folosi Google Webmaster Tools pentru a verifica daca site-ul tau este mobile-friendly.
Voi ce tendinte ati remarcat anul acesta in ceea ce priveste modalitatile de promovare si marketing online? Scrieti-ne, pastrati legatura cu noi pe retelele de social media sau lasati-ne un comentariu la acest articol cu parerea si experienta voastra in ceea ce priveste prezenta si promovarea site-ului in mediul online.
Consultati pachetele de promovare online WebPassion.ro:
Preturi si pachete de optimizare SEO
Preturi si pachete de promovare Google AdWords
Preturi si pachete de promovare Facebook Ads
Leave a Comment