Acum, dupa ce ati creat site nou pentru afacere, va intrebati probabil cum sa aduceti trafic pe site si cand vor incepe sa apara beneficiile mult asteptate ale optimizarii si promovarii site-ului pe internet. Oricat de frumos si informativ este site-ul dvs., atat timp cat nu este promovat si nu se stie de el, adica pana cand nu va veti decide sa aduceti trafic pe site, este foarte putin probabil sa primiti noi cereri de oferta, comenzi online sau sa reusiti sa fidelizati vizitatori site-ului. Haideti sa analizam impreuna o lista cu cateva modalitati eficiente de promovare a site-ului site online si cum putem aduce trafic de calitate pe un site nou.
Cum aduci trafic pe un site nou? Iata cateva metode de promovare site online:
- Promovarea site-ului pe Google: Chiar daca aveti o suma modica disponibila pentru promovarea online, sa spunem, de ex. 10 lei/zi, este important sa incepeti o campanie de promovare Google AdWords imediat dupa lansarea site-ului. In acest fel va puteti asigura nu doar un trafic constant pe site, ci trafic relevant in site, in functie de audienta vizata. Nu vreau sa va dezamagesc, insa adevarul este ca, daca nu promovati site-ul, sansele ca cineva sa ajunga pe site intamplator sunt … aproape de zero. Asigurati-va ca o parte din milioanele de persoane care folosesc internetul in Romania si clientii potentiali ajung pe site-ul dvs. Pentru a obtine cele mai bune rezultate online si pentru a va asigura ca bugetul de promovare este folosit eficient, recomandam sa apelati cu incredere la un specialist de marketing, cu certificare pentru publicitatea Google AdWords, care sa stie sa personalizeze campaniile de promovare, sa promoveze si sa scoata in evidenta beneficiile si punctele dvs. forte.
- Promovare prin marketing clasic: Exista cateva tehnici de marketing eficiente pe care le puteti folosi, chiar fara sa aveti nevoie de un buget suplimentar de promovare. De exemplu, alegeti sa adaugati adresa site-ului dvs. pe cartile de vizita, in semnatura de email, pe conturile de socializare online, pe materialele de promvoare outdoor (daca exista), pe masina firmei si pe orice alte materiale la care va puteti gandi. Adaugati si o mica descriere in care sa comunicati pe scurt vizitatorilor site-ului care este domeniul de activitate si ce pot castiga acestia daca intra pe site, de ex: promotii online, abonare la newsletter, mai multe informatii etc.
- Adaugati un video pe YouTube Stiati ca YouTube este reteaua de socializare care aduce site-urilor cel mai mare trafic? Publicul raspunde din ce in ce mai bine si mai rapid la imaginile video si de acolo este usor sa il redirectionati catre site.
- Postati in mod constant articole, informatie noua pe site si pe conturile de social media. Ca parte a activitatii de consultanta marketing online pe care o desfasuram, recomandam intotdeauna clientilor sa aiba un blog integrat in site in care sa adauge in mod constant, pe cat posibil, o data pe saptamana sau o data pe luna, articole noi cu informatii din domeniul in care acestia activeaza. In felul acesta, va veti putea dovedi expertiza, veti castiga increderea audientei, veti ajuta la construirea imaginii unei afaceri active online si offline si veti ajuta motoarele de cautare sa indexeze mai des site-ul. Postarea de continut de calitate si articole relevante pe site face parte din strategia de optimizare SEO site. Scrieti titlurile articolelor cat mai atragatoare, promovati si distribuiti informatia pe retelele de socializare (Facebook, Google Plus, Twitter, LinkedIn) si prin newsletter.
- Postati articole sau comentarii pe site-uri de nisa, din domeniul dvs. de activitate Ati inceput o afacere tocmai pentru ca sunteti specializat si pasionat de domeniul dvs. de activitate, nu-i asa? Este bine sa luati in considerare descoperirea site-urilor de calitate din nisa dvs. si sa participati cu articole/ continut specializat. Prin intermediul acestei metode veti avea sansa ca atat dvs., cat si site-ul sa fiti cunoscuti intr-o comunitate mai mare aferenta domeniului dvs. de activitate.
- Optimizati continutul site-ului din punct de vedere SEO: Mult continut pe site nu echivaleaza cu o pozitionare buna pe Google. Este recomandat sa optimizati continutul site-ului in functie de limbajul si termenii folositi de catre vizitatorii site-ului tau/ potentiali clienti. Atentie, ca si in cazul promovarii Google AdWords, si pentru optimizarea SEO site, recomandam sa lucrati cu o firma de servicii optimizare SEO cu rezultate, recomandari si portofoliu. Altfel, riscati sa pierdeti potential in ceea ce priveste vizibilitatea si rezultatele online ale site-ului, ceea ce in final inseamna pierderea unor oportunitati finanicare si de timp.
- Recomandari personale ale clientilor si cunoscutilor: Chiar si astazi, una dintre cele mai eficiente metode de marketing ramane recomandarea personala prin intermediul clientilor existenti, prin cunostinte, familie si prieteni. Cand adaugati o oferta noua pe site sau conturile de social media, incurajati-va prietenii sa va ajute sa distribuiti informatia. Ganditi-va sa oferiti premii sau recompense pentru ca mesajul sa fie redistribuit catre cat mai multe persoane.
Firmele mari investesc mult in promovarea site-ului lor, au o echipa de promovare online si un buget pe masura. Desi o afacere mica nu dispune de aceleasi mijloace, uneori prin perseverenta, o activitate sustinuta de marketing si colaborarea cu profesionisti pentru promovarea site-ului si a afacerii in mediul online, o firma mica poate castiga parteneriate cu companii mari si, in final, isi poate extinde business-ul, daca doreste acest lucru. Cunoasteti astfel de exemple de succes? Lasati-ne un comentariu cu opinia voastra, feedback despre metode de promovare online pe care le-ati experimentat si au adus trafic de calitate pe site sau modalitati de promovare a site-ului despre care ati auzit si pe care doriti sa le incercati.
Consultati pachetele de promovare online WebPassion.ro:
Preturi si pachete de optimizare SEO
Preturi si pachete de promovare Google AdWords
Preturi si pachete de promovare Facebook Ads
Leave a Comment