Va ganditi sa creati un site sau sa faceti website redesign? Vom impartasi, in acest articol, din experienta noastra, ca agentie de web design cu experienta marketing si promovare Google, despre cum puteti evita capcanele care pot duce la esec ul unui site/ business in mediul online.
5 sfaturi pentru greseli comune in crearea site-urilor si website design:
1.Gazduire gratuita pentru crearea site-ului
Platformele care ofera gazduire gratuita pentru site inchiriaza de fapt acel spatiu pentru site catre utilizator. Un dezavantaj major al gazduirii gratuite este faptul ca nu veti putea personaliza site-ul sau adauga site-ului functionalitati pe care le veti dori la un moment dat (de ex: social media, site mobile responsive), iar site-ul dvs. poate fi sters oricand fara nici un motiv. Adevarul este ca, de cele mai multe ori, site-ul pe care il veti crea pe o platforma cu gazduire gratuita nu va apartine.
Explicam in articolul crearea unui site nou pas cu pas de ce gazduirea este foarte importanta pentru performanta site-ului. Aflati cum serviciile de gazduire pot influenta rezultatele optimizarii SEO si pozitionarea site-ului pe Google.
Nu exista nici un motiv pentru care sa nu investiti astazi in crearea unui site profesional. Nu faceti greseala de nu achizitiona un nume de domeniu pentru site si de a cauta servicii gratuite de gazduirea site-ului cu gandul ca veti putea muta siteul mai tarziu. Veti regreta cu siguranta mai tarziu, plus ca va fi costisitor sa mutati un site de pe un domeniu gratuit pe un alt domeniu. Odata cu mutarea site-ului cu gazduire gratuita, datorita schimbarii numelui de domeniu veti pierde orice rezultate pe care le-ati obtinut in cautarile organice pe Google, in cazul in care ati reusit sa obtineti rezultate SEO pe Google.
V-ar putea interesa si:
Cat costa un site? Sa aleg crearea unui site cu plata fixa sau crearea unui site cu plata lunara?
De ce creare site WordPress
2.Site-ul nu are definit un obiectiv principal
Inainte de a crea site-ul, ganditi-va si stabiliti cui va veti adresa, definiti audienta site-ului. Cu cat stabiliti mai exact care este nisa dvs., care sunt caracteristicile grupului de oameni si care sunt potentialii clienti carora va veti adresa prin intermediul site-ului, cu atat va fi mai usor si mai eficient sa abordati anumite subiecte, continut relevant si interesant pentru publicul tinta vizat.
V-ar putea interesa si:
“Obiective pentru crearea unui site web in 2015”
3.Structurarea si organizarea informatiei si navigatiei in site
Este adevarat ca site-urile WordPress sunt foarte populare astazi. Intr-un articol anterior, am explicat de ce sa alegeti crearea unui site WordPress . Datorita usurintei in folosire si nu numai, din ce in ce mai multi oameni aleg sa creeze si sa foloseasca site-uri pe aceasta platforma. Ceea ce este insa bine de stiut este ca realizarea unui site in genul unui blog de stiri, de exemplu, nu e intotdeauna cea mai buna modalitate de a structura si organiza informatia in site sau de a crea un site web.
Daca site-ul dvs. reprezinta o companie cu produse si/sau servicii, atunci este bine organizati si sa structurati continutului site-ului pe categorii de produse/ servicii pe care le oferiti, cu adaugarea unei sectiuni separate de blog in site. In cazul in care obiectivul site-ului dvs. este acela de a crea continut, aveti un site blog de stiri, atunci puteti lua in considerare crearea unui site tip revista, care, la randul lui, va contine articole structurate pe categorii de subiecte.
In final, fiecare site aspira sa ofere o experienta de navigare placuta si usoara vizitatorilor site-ului. Cum spuneam si cu alte ocazii, nu orice site WordPress este la fel. Din acest motiv, recomandam intotdeauna colaborarea cu o agentie de web design cu expertiza marketing , portofoliu creare site-uri WordPress si recomandari, testimoniale web design si promovare site-uri. Este nevoie de experienta in realizarea de site-uri pentru a alege cea mai buna varianta de website design, crearea unii site personalizat pentru fiecare domeniu de activitate, un web design care sa ia in considerare atat obiectivele site-ului pe termen mediu si lung, cat si aspectele tehnice, respectiv functionalitatile site-ului: web design site responsive, compatibilitate site bilingv, etc. Pentru a crea un site cu o imagine si un branding care sa ajute la construirea increderii, evidentierea punctelor forte ale afacerii, promovarea si optimizarea SEO a site-ului, veti avea nevoie de un colaborator cu expertiza si rezultate excelente in promovare si marketing online. Nimic nu reprezinta mai bine si mai rapid un brand decat un site bine realizat si promovat.
4.Crearea unui site pentru afacere cu ignorarea aspectului de business
Paradoxal, se intampla ca cei care au o afacere si care isi creeaza site-ul pentru prima data sau din contra, se gandesc sa faca site redesign, sa ignorare integrarea aspectului de business in crearea site-ului. Un lucru este cert insa: atat timp cat exista un obiectiv care, in mod direct sau indirect, conduce la castigarea de venituri prin intermediul mediului online, inseamna ca site-ul este un canal de vanzare, fie vanzare directa, fie vanzare indirecta prin castigarea de lead-uri/ potentiali clienti.
O afacere inseamna intelegerea unor principii de baza ale vanzarii, cum ar fi oferta si cererea de produse/ servicii. Asa cum am mentionat mai devreme, este nevoie de definirea publicului tinta pentru nisa de activitate, descoperirea nevoilor acestei nise si oferirea de solutii pentru cererea existenta. Cu cat veti reusi sa satisfaceti mai bine aceasta sarcina, cu atat vizitatorii site-ului vor fi mai interesati de oferta dvs. si cu atat veti reusi sa castigati mai mult. Stim cu totii, vanzarile online sau offline sunt ajutate de o prezentare de marketing buna si o promovare online eficienta.
5.Incepeti prin promovarea produsului/ serviciului pe care il oferiti
Daca nu va numarati printre numel e de branduri cunoscute, in acest moment al realizarii site-ului, nimeni nu stie cine sunteti. Nu beneficiati inca de ceea ce se numeste “brand awareness”. Oamenii nu va vor cauta pe Google dupa numele site-ului sau in functie de marca intrucat nu sunteti cunoscuti inca. In concluzie, cum va vor descoperi vizitatorii site-ului?
Tineti minte, oamenii cauta informatii pe internet, cauta raspunsuri pentru diverse intrebari pe care le au, situatii in care se gasesc sau cauta pe Google direct numele unui brand deja cunoscut lor (Ikea, emag, etc.)
Acum ca stiti aceste aspecte, cum veti construi vizibilitate pentru produsul / serviciul oferit de dvs.? Exact, veti inccepe prin promovarea produsului/ serviciului pe care il oferiti. Aveti nevoie in acest punct de consultanta web marketing si o strategie integrata de marketing si promovare pentru site: optimizare SEO, promovare Google AdWords, creare de articole si strategie social media, campanii de promovare a paginii de Facebook etc.
V-ar putea interesa si:
“Cum aduceti trafic de calitate pe un site nou? 7 metode de promvoare site.”
Ne-am bucura sa aflam despre experienta voastra cu crearea unui site nou. Ati gasit utila aceasta informatie? Daca da, va rugam sa transmiteti mai departe prin share si like. Multumim! Va invitam, de asemenea, sa urmariti WebPassion.ro si pe retelele sociale: WebPassion Facebook Page, Twitter Page, Google + Page, LinkedIn Page.
Leave a Comment