Ca agentie de marketing online, suntem frecvent intrebati despre avantajele campaniilor de promovare AdWords fata de orice alte canale de marketing si promovare a afacerii, a produselor si serviciilor firmei.
Alaturi de promovarea Google, exista publicitatea Facebook, Twitter, LinkedIn, promovarea pe site-uri de nisa, optimizarea si promovarea SEO a site-ului, interactiunea cu publicul prin blogging, copywriting, campanii de email marketing sau promovarea offline. Cu toate aceste modalitati de promovare, care sunt avantajele campaniilor de promovare Google AdWords si de ce sa alegem promovarea pe Google?
6 avantaje ale publicitatii Google AdWords fata de alte modalitati de promovare
1) Aproape toata lumea este pe Google, inclusiv clientii potentiali
Expresia “cauta pe Google” este deja familiara, nu-i asa? Aproape toata lumea foloseste astazi Google. Mai exact, 90% din utilizatorii internetului utilizeaza motorul de cautare Google.
Desigur, atunci cand promovam afacerea, este bine sa segmentam acest potential imens pe care Google il ofera si sa ne adresam targetat catre clientii nostri potentiali. Din fericire, campaniile de promovare Google AdWords ofera aceasta posibilitate de segmentare si targetare a publicului tinta, astfel incat sa ne putem adresa in mod relevant clientilor potentiali. Astfel, publicitatea online poate deveni o investitie buna pentru orice afacere.
2) Campaniile de publicitate Google AdWords pot fi de maxima relevanta pentru audienta
Platforma de publicitate Google AdWords recompenseaza firmele care reusesc sa creeze anunturi de promovare de calitate. Cu cat anunturile de promvoare AdWords sunt mai relevante pentru utilizatorii Google carora el sunt afisate, cu atat veti fi rasplatiti cu un scor mare de calitate AdWords, ceea ce va conduce la achizitia de trafic web mai ieftin. Acest lucru este posibil deoarece vorbim despre o situatie win-win atat pentru Google, cat si pentru utilizatori si agentiile de publicitate/ advertiseri. In final, cel mai important rezultat al promovarii online este ROI, rezultatul obtinut din investitia in marketing si promovare. Prin crearea si optimizarea campaniilor AdWords ne propunem sa targetam persoane care au demonstrat deja un inters in ceea ce priveste produsul/ serviciul de promovat si care sunt, prin urmare, mai susceptibile de a se converti in vanzari.
Printre optiunile posibile de targetare si optimizare campanii Google AdWords: cuvinte cheie, matching types, cuvinte negative, ajustarea licitatiei de pret in functie de diferite caracteristici, targetare site-uri de nisa, etc.
3) Promovare eficienta catre audienta exact in momentul de interes pentru clientul potential
Prin publicitatea AdWords ne adresam clientului potential exact in momentul in care acesta cauta produsele/ serviciile noastre. Optimizarea campaniilor AdWords se poate face la nivel de targetare geografica, targetare in functie de comportamentul audientei, in functie de limba vorbita, in functie de dispozitivul mobil folosit etc.
4) Optimizarea campaniei AdWords in timp real, in functie de rezultate obtinute
Optimizarea promovarii AdWords se refera la modificarile in timp real care pot fi aduse campaniilor in functie de performanta si rezultatele obtinute (ex: buget zilnic, cost per click maxim, targetare geografica, afisarea anunturilor de publicitate Google in anumite zile si ore, etc.).
Un alt avantaj al campaniilor AdWords este faptul ca putem activa sau pune pe pauza campaniile oricand dorim. Sa spunem, de exemplu, ca avem mai multe campanii AdWords active pentru promovarea mai multor produse/ servicii simultan. La un moment dat, putem promova anumite servicii/ produse/ oferte in mod continuu sau doar temporar, pentru o anumita perioada de timp.
5) Promovarea pe mobil este o optiune necesara si importanta astazi
Cate persoane vedeti zilnic utilizand smartphone-ul pentru navigarea pe internet? Optimizarea promovarii online pentru afisare pe telefoanele si dispozitivele mobile este absolut necesara astazi. Stiati ca, potrivit Google, cautarile pe dispozitivele mobile au depasit cautarile efectuate pe desktop, iar 46.8% din veniturile Google provin din mobile?
6) Modalitati de promovare Google AdWords multiple
O alta caracteristica importanta a publicitatii Google AdWords este posibilitatea de distributie si de afisare a anunturilor de promovare pe multiple platforme. Ne referim aici la multiplele modalitati de promovare online Google AdWords: publicitatea Google AdWords Search, promovarea Google AdWords Display, campanii Google AdWords Youtube, promovare AdWords Remarketing (AdWords Retargeting).
Testati si aflati care sunt modalitatile de promovare eficiente pentru afacerea dvs.
Promovarea AdWords ofera un mare avantaj in ceea ce priveste posibilitatea de a testa si de a afla care sunt modalitatile de promovare eficiente pentru fiecare afacere in parte. Majoritatea antreprenorilor nu au timpul necesar pentru a obtine certificarile AdWords si pentru a se specializa pentru o promovare AdWords eficienta, motiv pentru care exista specialistii AdWords din cadrul agentiei de publicitate online WebPassion.ro.
Pentru o strategie eficienta de promovare online, va recomandam sa incepeti prin a decide asupra unui buget de promovare online, asupra modalitatilor de publicitate online care se potrivesc cel mai bine atat cu obiectivele dvs. de business, cat si cu profilul audientei vizate. Odata definit un plan de marketing online, avem oportunitatea de a testa diferite modalitati de promovare online prin intermediul campaniilor Google AdWords.
Promovarea prin campaniile Google AdWords poate aduce valoare adaugata afacerii dvs. Decideti asupra obiectivelor de business si a unui buget de marketing online, alegeti un pachet de promovare Google AdWords si aflati preturi promovare online. Suntem bucurosi sa va ajutam sa obtineti cele mai bune rezultate din publicitatea online Google AdWords.
Sfaturi promovare Google AdWords oferite de catre agentia de publicitate online WebPassion.ro:
5 beneficii ale promovarii Google AdWords
WebPassion.ro, agentie de promovare AdWords cu certificare Google Partner
7 sfaturi pentru setarea campaniei de promovare Google AdWords
10 greseli in setarea si optimizarea campaniilor Google AdWords de publicitate online
Ce este Google AdWords? De ce sa promovez site-ul pe Google?
Cum sa platesti mai putin per click pentru promovarea Google AdWords
Sfaturi pentru firme cu buget limitat de marketing online. Sa aleg promovarea site-ului prin campanii Google AdWords, publicitate Facebook Ads sau optimizare SEO?
De ce sa externalizezi promovarea Google AdWords?
Studii de caz despre modalitatile de promovare online
Leave a Comment