Cat costa promovarea Google AdWords? Cat este de eficienta promovarea site-ului pe Google? Cat dureaza pana cand vom avea primele rezultate din promovarea AdWords? Acestea sunt cateva dintre intrebarile frecvente ale clientilor pentru servicii publicitate online.
De la bugetul necesar unei campanii AdWords eficiente, pana la costul pentru setarea si optimizarea unei campanii AdWords, descoperirea potentialului si a oportunitatii acestei modalitati de promovare si pana la aparitia primelor rezultate din publicitatea online, cea mai mare parte a clientilor doresc sa se asigure ca iau cea mai buna decizie atat in ceea ce priveste promovarea site-ului si a afacerii prin Google AdWords, cat si in ceea ce priveste alegerea agentiei de publicitate online.
De cele mai multe ori, cand avem intrebari legate de promovarea site-ului prin Google AdWords, va vom spune, pe buna dreptate, ca “depinde de domeniul de activitate/ site/ investitie / obiective/ situatie etc.”. Cu alte cuvinte, ne propunem sa aflam cat mai multe detalii despre afacerea dvs., astfel incat sa oferim o solutie de promovare online personalizata nevoilor si obiectivelor dvs. de business.
De-a lungul a celor peste 7 ani de activitate in promovarea online, iar in prezent din postura de agentie partener AdWords, putem spune ca am contribuit, cu ajutorul promovarii online eficiente, la cresterea afacerilor partenerilor nostri din diverse domenii de business: magazine online, site-uri pentru servicii de avocatura, servicii contabilitate, servicii medicale, site-uri de turism, servicii de recrutare, servicii IT, internet of things, servicii de mentenanta/ curatenie, etc.
Pe baza experientei noastre in ceea ce priveste realizarea unei strategii de promovare AdWords, crearea si optimizarea cu eficienta a peste 100 campanii AdWords pentru site-uri cu diverse domenii de activitate, la nivel local, national sau international, ne-am gandit sa ajutam clientii si cititorii blogului nostru cu raspunsuri pentru cele mai frecvente intrebari legate de publicitatea online si in mod special legat de optimizarea AdWords si promovarea Google.
Specialistii AdWords PPC (publicitate pay per click) din cadrul WebPassion.ro, raspund intrebarilor frecvente ale clientilor:
1. Cat costa promovarea Google AdWords?
In functie de investitia pe care sunteti dispusi sa o faceti, aria geografica vizata si obiectivele afacerii, puteti alege oricare dintre pachetele de promovare Google AdWords.
Dupa cum stiti deja, publicitatea AdWords se bazeaza pe un sistem de licitare. Acest lucru inseamna ca exista mai multi factori de care sa tineti cont pentru a stabili bugetul de investit in promovarea AdWords.
Pentru a va ajuta in ceea ce priveste stabilirea unui buget de promovare Google AdWords, va propunem sa raspundeti unor intrebari precum:
- Marimea pietei in care activati. Care este piata careia va adresati prin intermediul anuntului de publicitate AdWords?
- Costul per click. Care este costul mediu per click estimat pentru cuvintele cheie aferente domeniului dvs. de activitate?
- Intervalul orar de difuzare a anuntului publicitar. Care este intervalul orar de afisare pe care il doriti pentru anuntul de promovare sau cate ore/ zi doriti sa ruleze campania publicitara?
- Volumul de cautari pentru produsul/ serviciul de promovat. Care este cererea/ volumul de cautari pentru cuvintele cheie care definesc produsul/ serviciul de promovat?
- Aria de acoperire geografica prin publicitatea online: Daca luam in calcul doar aria de acoperire careia doriti sa va adresati prin intermediul anuntului de publicitate AdWords, putem deja sa ne gandim la bugete diferite pentru campaniile AdWords (ex: Bucuresti vs Romania vs Europa vs international).
- Numarul si tipul campaniilor AdWords. Dupa cum poate stiti deja, exista mai multe tipuri de campanii AdWords: campanii de promovare Google AdWords Search Ads, Remarketing, Display, Gmail Ads, Youtube Ads. Prin urmare, este nevoie sa luati in calcul stabilirea, fie a unui buget integrat de publicitate online care sa acopere in totalitate sau macar o parte din toate aceste canale de publicitate online, fie un buget separat de promovare pentru fiecare tip de campanie AdWords. Cand exista un buget limitat de promovare, recomandam intotdeauna partenerilor de business sa incepem promovarea site-ului prin campanii foarte bine targetate Google AdWords Search Ads si Remarketing.
In articolul urmator, vom aborda cea de-a doua intrebare frecventa a clientilor nostri: “Dupa cat timp voi putea vedea rezultatele promovarii online? Cat este de eficienta promovarea site-ului pe Google si in mod particular prin campaniile Google AdWords.”
WebPassion.ro este agentie de publicitate online din Bucuresti infiintata in 2012 si Google AdWords Certified Partner incepand cu iunie 2015. Alegeti un pachet de promovare eficienta Google AdWords. Va ajutam sa obtineti cele mai bune rezultate din publicitatea Google AdWords, precum si o strategie de marketing online integrat.
Aveti sugestii sau alte intrebari la care doriti sa raspundem prin intermediul articolelor urmatoare? Lasati un comentariu la acest articol sau scrieti-ne direct pe email, la contact [@] webpassion.ro. Multumim!
Leave a Comment