Stiati ca 40% dintre utilizatorii internetului nu fac diferenta intre rezultatele naturale ale cautarii pe Google (optimizare SEO site) si rezultatele anunturilor de promovare Google AdWords?
Fie ca va dati seama sau nu, vedem campanii Google AdWords pe internet in fiecare zi. AdWords reprezinta acele anunturi de promovare platita care apar in rezultatele cautarii pe Google dupa cuvinte cheie sau anumite anunturi de promovare, format text sau bannere, pe care le vizualizam pe site-urile partenere Google, in timp de navigam pe internet.
Google AdWords este cel mai popular program de promovare online a site-urilor pe Google. Anunturile de promovare in reteaua de cautare Google au ca element principal setarea unor cuvintele cheie pe care potentialii clienti le vor cauta pe internet si datorita carora anuntul de promovare va fi afisat pe Google.
Cand cineva cauta pe Google unul dintre cuvintele setate in campania de promovare, mesajul de promovare al afacerii dvs. va aparea in rezultatele cautarii pe Google pentru acele cuvinte cheie alese ca fiind relevante pentru site-ul si afacerea de promovat.
Cateva avantaje ale campaniei de promovare Google AdWords in reteaua de cautare:
- Atrageti rapid clienti noi si va puteti dezvolta afacerea prin publicitatea online Google AdWords;
- Anuntul de promovare se afiseaza unor utilizatori care deja cauta si sunt interesati direct de produsele si serviciile pe care le oferiti. Din acest motiv, exista sanse mari ca acestia sa va contacteze sau sa comande produsele dvs. in cazul in care vorbim despre un magazin online.
- In cazul licitarii cost per click (CPC), veti fi taxat per click, adica veti plati doar in momentul in care se inregistreaza un click/ interes din partea utilizatorilor, nu veti plati afisarea propriu-zisa a mesajului pe Google. Puteti considera afisarea pe Google a anunturilor care nu inregistreaza click-uri, ca promovare gratuita de branding pentru afacere.
- Daca reprezentati o afacere mica, puteti seta campania astfel incat sa se afiseze doar intr-o anume locatie, oras, regiune sau tara, acolo unde stii ca se afla si clientii tai potentiali.
- Puteti alege sa difuzati anunturile de promovare intr-un anume interval orar sau doar in anumite zile din saptamana.
- Anunturile dvs. de promovare online se pot afisa clientilor potentiali atat pe desktop, cand sunt la birou, cat si pe telefonul mobil si/sau tablete cand acestia nu sunt in fata calculatorului;
- Puteti seta extensii pentru anunturile de promovare care sa afiseze locatia exacta a afacerii dvs., numarul de telefon, extensii prin care sa scoateti in evidenta avantajele afacerii/ produselor/ serviciilor dvs.;
- Puteti promova o anumita pagina de destinatie din site, o sectiune sau un anumit produs din site si puteti incuraja utilizatorii sa faca o anumita actiune pe care o doriti din partea lor (sa comande, sa va contacteze, sa se aboneze la newsletter). Inainte de a activa campania de promovare, asigurati-va ca pagina de destinatie aleasa pentru promovare este optimizata si ofera cea mai buna experienta utilizatorilor.
- Puteti modifica si optimiza in timp real campania de promovare online, in functie de rezutlatele obtinute.
Inainte de setarea si activarea campaniei AdWords, asigurati-va ca ati planificat un buget lunar pentru aceasta activitate. In timp, in functie de rezultatele obtinute, puteti oricand opri, micsora sau suplimenta bugetul alocat acestei modalitati de promovare online.
Leave a Comment