Ce este remarketing? Ce sunt campaniile de promovare retargeting?
Remarketing sau retargeting este o forma de promovare a site-ului prin intermediul careia ne putem adresa acelorasi persoane care ne-au accesat deja site-ul. De exemplu, putem seta campanii de remarketing prin Google AdWords Display Advertising sau campanii de promovare Facebook Ads, cu folosirea de anunturi de promovare tip text sau bannere.
Sursa: www.retargeter.com
Cum functioneaza campaniile de remarketing?
Inainte de a rula o campanie de remarketing este nevoie de setarea unei liste de remarketing. Lista de remarketing poate include persoane care au vizitat orice pagina din site sau care au vizitat doar o anumita pagina din site.
Cand un vizitator acceseaza site-ul primeste, prin intermediul unui cookie, o anumita eticheta si astfel vizitatorul poate fi inclus ulterior, de catre agentiile de promovare sau proprietarul site-ului, intr-o lista de remarketing. Ulterior, aceasta lista cu persoanele care au accesat site-ul, poate fi folosita pentru setarea campaniilor de publicitate remarketing. Acest lucru inseamna ca putem crea campanii de promovare care sa se adreseze in mod specific celor care ne-au vizitat deja site-ul.
Retargeting-ul este o oportunitate pentru a le reamintiti vizitatorilor site-ului despre oferta dvs. si pentru a-i intoarce pe site. Intrucat persoanele aflate in lista de remarketing si-au aratat deja interesul pentru site/ oferta, exista sanse mai bune de a va adresa acestora cu anunturi de promovare relevante, create, de exemplu, in functie de sectiunile din site pe care acestia le-au accesat si de interesul pe care l-au manifestat atunci cand au vizitat site-ul. Aceasta este o modalitate de promovare prin care puteti creste sansele ca vizitatorii site-ului sa faca o comanda in site (in cazul unui magazin online) sau sa va contacteze pentru servicii.
De ce remarketing pentru campaniile de promovare website?
1. Pastrati legatura cu vizitatorii site-ului
96% din vizitatorii site-ului pleca fara a face o conversie (comanda online, completare formular de contact, inscriere la newsletter), 49% dintre utilizatorii internetului viziteaza un site de 2-4 ori inainte de a face o achizitie/ comanda, iar 70 % dintre utilizatori abandoneaza cosurile de cumparaturi online fara a trimite comanda. Prin campaniile de remarketing puteti sa urmariti vizitatorii care au vizitat deja site-ul chiar in timp ce acestia navigheaza alte site-uri pe internet, le puteti transmite acestora mesaje personalizate prin care sa le treziti interesul pentru a se intoarce in site.
Sursa: statistici Google
2. Cresteti brand awareness / imaginea de brand pentru site si afacere
43% din companii folosesc campaniile de remarketing pentru brand awareness, pentru construirea si recunoasterea imaginii site-ului/ afacerii. Cu ajutorul campaniilor de retargeting, puteti beneficia de brand awareness pentru afacere inca din faza de lansare a business-ului. In plus, puteti sa va adresati clientilor potentiali in fiecare faza a procesului de cumparare: research, manifestare interes, faza de comparatie, faza de achizitie, faza de post-achizitie produs/ serviciu. Crearea unei autoritati si a unui branding online va ajuta sa aduceti clientii inapoi in site exact atunci cand acestia vor fi pregatiti sa cumpere/ sa va contacteze.
3. Obtineti noi clienti cu remarketing. Cresteti gradul de conversie in site.
56% dintre companii folosesc campaniile de remarketing pentru a obtine clienti. Remarketingul va ajuta sa recastigati traficul pe site prin afisarea anunturilor de promovare pe diferite alte site-uri, cum ar fi site-urile de stiri, bloguri, site-uri de continut. Prin campaniile de remarketing puteti crea un mesaj personalizat care sa atraga vizitatorii inapoi in site penrru a finaliza o comanda.
Pentru un client potential vizualizarea anunturilor de promovare despre produsul/ serviciul pentru care a aratat deja interes, are o mare influenta in decizia finala de cumparare. Intrucat site-urile care folosesc remarketing si produsele acestora le sunt mai familiare, exista mai multe sanse ca o persoana care se intoarce pentru a doua, a treia sau a patra oara pe site, sa faca o achizitie sau sa ne contacteze.
Campaniile de promovare prin remarketing sunt, credem noi, obligatorii astazi pentru ca site-ul sa obtina cele mai bune rezultate prin promovarea online, Google Adwords sau Facebook Ads. Testati si folositi campaniile Google AdWords remarketing pentru promovarea site-ului. Contactati-ne pentru servicii de promovare web profesionale, personalizate si eficiente, campanii de promovare Google AdWords si campanii Facebook Ads.
V-ar putea interesa si:
7 sfaturi pentru setarea campaniei de promovare Google Adwords
Cum aduc trafic pe un site nou? 7 metode de promovare site
Cand sa incep o campanie de promovare site pe Google
Leave a Comment