WebPassion.ro

Consultanta Web Marketing|Promovare Online|Webpassion.ro

  • Română
  • English
  • Trimite mesaj
      
    Meniu   ≡ ╳
    • Home
    • Despre Noi
      • Despre Noi
      • Testimoniale
      • Portofoliu
    • Promovare Online
      • Consultanta Web Marketing
      • Promovare Facebook Ads
      • Creare Site
      • Optimizare Site SEO
    • Promovare Google AdWords
    • Preturi
      • Preturi Promovare Google AdWords
      • Preturi Promovare Facebook
      • Preturi SEO Optimizare Site
    • Blog
    • Contact
    You are here: Home / Blog / Notite de business si promovare online dupa 2 zile de eveniment Internet & Mobile World, Bucuresti, 2014

    Notite de business si promovare online dupa 2 zile de eveniment Internet & Mobile World, Bucuresti, 2014

    October 11, 2014 By WebPassion.ro Leave a Comment

    IMWAgentia de publicitate online WebPassion.ro a primit cu interes invitatia de participare la evenimentul Internet & Mobile World 2014 Bucuresti. Dupa cum probabil stiti deja, la Romexpo, pe 8 si 9 octombrie, a avut loc evenimentul cu tematica marketing, business, online, social media, mobile si software.

    Prima zi de Internet & Mobile World a inceput cu inregistrarea la eveniment, urmata de discursurile intereante ale speakerilor de renume international in solutii de business in era digital, big data, social media, customer care.

    Ziua 1 #IMW Bucuresti 2014

    1. Prezentarea lui Warren Knight,@wvrknight, Entrepreneur, Speaker, Trainer, Coach, “The Future of Business Growth Through Digital Leadership” sau “Cum sa-ti Dezvolti Afacerea prin Managementul Strategiei Digital” “If you can`t tell it you can`t sell it” or “Keep it simple” (“Daca nu poti spune povestea ta in cuvinte, atunci nu o poti vinde” sau “Pastreaza un mesaj cat mai simplu pentru audienta vizata.”

    Future-application-IMW2. Prezentarea lui Guido Woska,@GreenDesignrs, Chief Client Officer Designit, “The Human Sensor – Data in the Age of Wearables” sau “Informatia in Era Tehnologiei Purtabila”

    “Will Technology change Human Evolution? And how will we, as designers, innovators, as corporations and as society, face this new reality? What will we innovate in the future? And for whom?” sau “Va reusi tehnologia sa schimbe evolutia omenirii? Cum vom face fata acestei noi realitati? Care vor fi inovatiile viitorului?”

    Pe cat de impresionat pare a fi, existenta in viitor a unei aplicatii care sa afiseze in detaliu toate elementele vietii noastre personale si oferirea posibilitatii de gesionare a propriei vieti prin intermediul unui ecran digital, este un pic infricosatoare. Este imposibil sa nu te gandesti la masura in care elementele cu caracter personal vor putea ramane pe deplin confidentiale in aceste conditii.

    3. Steve Keil, @sgkeil, Co-founder & CEO, MammothDb, “Drowning in Data, Starving for Wisdom” sau “Cum sa Folosim Inteligent Voulumul Mare de Date in Mediul de Business.”

    4. Francesco D’Orazio, @abc3d, CIO/VP Product, Face/Pulsar, “Heavy, messy and misleading: why we need to stop talking about Big Data and start doing it” sau “Cum sa fim atenti la contextul in care folosim “Big Data”, oportunitatile si pericolele ascociate cu folosirea datelor iopen-speach-IMWn strategia de business.” Orice informatie colectata, atunci cand nu este adaptata unui context specific, poate deveni lipsita de sens.

    5. Edward Weatherall,@edweatherall, Client Director, VisualDNA, “What is the best customer journey for an introvert?” sau “Cum sa personalizezi abordarea de marketing in functie de personalitatea clientului.”

    6.Benjamin Ellis,@benjaminellis, Co-founder & CEO, SocialOptic/Redcatco, “Social Media & Big Data – Have you really heard what they are saying?” sau “Asculta ce spun clientii pe retelele de social media despre business-ul tau si foloseste inteligent informatiile castigate.”

    Foarte interesanta a fost dezbaterea libera de la final, cu Lucian Mindruta,@LucianMindruta ca moderator.

    Ziua 2 #IMW Bucuresti 2014 

    cyborg-IMWCea de-a doua zi la Internet & Mobile World a inceput cu prezentarea lui Moon Ribas,@moonribas Co-founder, Cyborg Foundation. Aceasta este o organizatie internationala care promoveaza extinderea capacitatilor senzoriale omenesti prin implantarea de dispozitive cibernetice in corp. Moon Ribas a povestit experienta unui bun prieten din copilarie care initial putea distinge culorile doar in alb si negru. Ulterior acesta si-a implantat in corp un dispozitiv care transforma culorile in unde sonore. Dispozitivul implantat in oasele craniului ii permite sa perceapa o paleta de culori chiar mai vasta decat in cazul unei persoane obisnuite. Moon Ribas insasi are implantat in brat un dispozitiv prin intermediul caruia poate simti vibratiile cutremurelor care au loc la nivel mondial. Vibratiile percepute cu ajutorul dispozitivului sunt folosite de catre Moon in activitatea sa de dansatoare. Desi in continuare nu privesc cu entuziasm ideea de a implanta dispozitive electronice ca extensie a propriului corp, am inteles motivatia unui asemenea act. Consider ca este o abordare curajoasa ce ar putea fi folosita pentru extinderea propriilor limitari senzoriale.

    Alte idei interesante de retinut:
    1. Tobias Höllwarth,@hoellwarth, Director, VP, EuroCloud Europe, “Cloud – part of the 3rd industrial revolution – how to react?” sau “Ce ar trebui sa stim despre Cloud” – www. eurocloud.eu

    customer-satisfation-IMW2. Ricardo Sousa,@ricardojrsousa, Founder & CEO, ColorElephant, “Customer Satisfaction in the Digital Age” sau “ Cum sa ai clienti multumiti in era digitala”. Foarte energica si interesanta prezentarea lui Ricardo, aspecte de retinut:

    • Aplica strategia KISS=Keep It Simple, Stupid (pastreaza un mesaj cat mai simplu in comunicarea cu clientii); • Seteaza limite in relatia cu clientul pentru a-i putea oferi experienta de calitate, de ex: ofera suport intr-un anumit interval orar; • Controleaza experienta clientului per ansamblu, construieste si personalizeaza relatia cu clientul; • Centralizeaza datele despre clienti si foloseste orice informatie disponibila pentru a oferi o experienta buna si a depasi asteptarile clietului;• Creeaza o cultura a clientului multumit, dezvolta un program de loializare;• CRM – “Relationship”, relatia este cel mai important element astazi.

    3. Mi-a placut prezentarea realizata de Micha Schwing,@MichaSchwing, Visual Strategy Consultant, despre tendinta actuala a consumatorilor de a folosi din ce in ce mai mult continutul vizual si necesitatea companiilor de a face pasi marunti pentru a se adapta acestui trend. Spune o poveste prin imagini si videoclipuri.

    4. Rebecca Carson, Head of insights at BrandWatch – cum sa construiesti si sa gestionezi imaginea de brand in social media: constientizeaza cine sunt clientii tai, planifica activitatea de social media, asculta mai intai ce spun clientii pe retelele sociale despre brand si apoi vino cu o strategie, gaseste modalitatea potrivita de a integra social media ca parte din afacere si cultura companiei.

    5. Ed Butcher, Head of Online, Square Meal & Imbibe – despre incadrarea clientilor pe grupuri de personalitate ( “personas”) si crearea strategiei de marketing in functie de acestea.

    6. Mark Brill, @brillthings, Managing Partner, Brand Emotivity a fost cat se poate de
    convingator cu prezentarea sa despre mobile: “Cati dintre noi verificam telefonul ca primul lucru pe care il facem de dimineata?””Cati dintre noi folosim telefonul mobil pe post de alarma de trezire?”, “Cati dintre noi verificam telefonul mobil ca ultim lucru pe care il facem inainte de culcare?” Sunt doaspekers-IMW2014r cateva dintre intrebarile care te fac sa realizezi, daca nu ai facut-o deja, cat de important este telefonul mobil in era digitala in care traim astazi si ce implicatii are acest dispozitiv mobil in strategia de business si modalitatea de promovare pe care o alegem pentru clientii nostrii.

    Un alt punct pe lista cu notitte de business si nu numai: dezvolta continuu abilitatiea de socializare/ networking online si offline.
    La final, felicitari speakerilor, moderatorilor, organizatorilor evenimentului Internet & Mobile World.

    Pentru promovare web marketing, construirea unei strategii SEO & Social Media, creatie site web, promovare Google Adwords si  consultanta web marketing specializata, scrie-ne un mesaj.

    V-ar putea interesa si:

    • Optimizarea site-ului pentru Google sau cum obtii trafic pe siteOptimizarea site-ului pentru Google sau cum obtii trafic pe site
    • Secretul nostru pentru crearea unui site WordPress SEO Friendly?Secretul nostru pentru crearea unui site WordPress SEO Friendly?
    • Tendinte Marketing, Comunicare si Promovare Online in 2018 Pentru Succesul Afacerii TaleTendinte Marketing, Comunicare si Promovare Online in 2018 Pentru Succesul Afacerii Tale
    • 5 beneficii ale promovarii Google AdWords5 beneficii ale promovarii Google AdWords
    • De ce ai nevoie de un blog activ in site?De ce ai nevoie de un blog activ in site?
    • Poate o agentie SEO sa garanteze prima pagina Google pentru un site?Poate o agentie SEO sa garanteze prima pagina Google pentru un site?
    • Cum creezi un homepage web design eficient pentru site?Cum creezi un homepage web design eficient pentru site?
    • 4 Secrete pentru Realizarea unui Site cu Potential Maxim de Optimizare SEO4 Secrete pentru Realizarea unui Site cu Potential Maxim de Optimizare SEO
    • Marketing Online. De la pasiune si obsesie pentru publicitate la antreprenoriat si firma de promovare partener GoogleMarketing Online. De la pasiune si obsesie pentru publicitate la antreprenoriat si firma de promovare partener Google
    • Timpul. Cum gestionam eficient proiectele de web design si promovare online?Timpul. Cum gestionam eficient proiectele de web design si promovare online?
    • Cum facem o cerere de oferta pret SEO? Despre serviciile de optimizare site WordPress si promovare Google SEOCum facem o cerere de oferta pret SEO? Despre serviciile de optimizare site WordPress si promovare Google SEO
    • Cum alegem firma de web design?Cum alegem firma de web design?
    • Ghid pentru promovarea blog-uluiGhid pentru promovarea blog-ului
    • De ce ai nevoie de un blog activ in site?De ce ai nevoie de un blog activ in site?
    • WebPassion.ro este agentie de promovare AdWords cu certificare Google PartnersWebPassion.ro este agentie de promovare AdWords cu certificare Google Partners
    • Studii de Caz Despre Modalitatile de Promovare OnlineStudii de Caz Despre Modalitatile de Promovare Online
    • Poate social media sa influenteze rezultatele optimizarii SEO Google?Poate social media sa influenteze rezultatele optimizarii SEO Google?
    • 7 sfaturi pentru setarea campaniei de promovare Google AdWords7 sfaturi pentru setarea campaniei de promovare Google AdWords
    • 16 modalitati prin care o afacere mica poate castiga clienti fideli si vanzari repetate16 modalitati prin care o afacere mica poate castiga clienti fideli si vanzari repetate
    • 10 Greseli in Setarea si Optimizarea Campaniilor de Publicitate Online Google AdWords10 Greseli in Setarea si Optimizarea Campaniilor de Publicitate Online Google AdWords

    Filed Under: Blog, Online Marketing Event

    Leave a Comment Cancel

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    icon

    Consultanta Marketing

    icon

    Optimizare Site Google

    icon

    Promovare Google Adwords

    icon

    Creare Site Wordpress

    Cere Oferta Promovare

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    De Ce Sa Ne Alegi Pe Noi Pentru Promovare Site?

    Am infiintat aceasta agentie de promovare online cu scopul de a aduce un impact pozitiv firmelor mici si mijlocii din Romania care au ambitia si dorinta de a-si creste afacerea. Vom contribui la acest obiectiv comun prin implementarea unor strategii de marketing online personalizate, cu rezultate masurabile si eficienta dovedita.

    Veti lucra cu si veti avea acces direct la un specialist de marketing cu peste 7 ani de experienta in marketing online la nivel local, regional si international.

    Pasiunea pentru marketing online si rezultatele promovarii ne defineste. Lucram cu un numar restrans de clienti si astfel reusim sa aducem valoare adaugata, pe termen lung, pentru fiecare dintre clientii nostri. Credem in valori comune pentru parteneriate de durata: pasiune, incredere, profesionalism, integritate. Succesul clientilor nostri este si succesul nostru.

    View Georgiana Petcu's profile on LinkedIn


    Afla mai multe motive pentru care sa alegi WebPassion.ro si lucreaza cu noi pentru promovarea eficienta a site-ul tau....

    Want updates via email?

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Follow WebPassion.ro:

    Certificari Google AdWords:

    AdwordsVideoCertification-webpassion.ro adwords-certifications-webpassion.ro AdWordsSearchCertificate-webpassion.ro AdWordsMobileCertificate- webpassion.ro AdwordsDisplayCertificate-webpassion.ro

    Articole WebPassion:

    • Tendinte Marketing, Comunicare si Promovare Online in 2018 Pentru Succesul Afacerii Tale
    • 3 strategii de marketing si promovare online pentru cresterea vanzarilor si dezvoltarea afacerii
    • Promovare Online Cu Pasiune si Clienti Fericiti in 2017
    • 9 Tendinte de Promovare Online, Video Ads si Mobile Marketing pentru 2017
    • Marketing Online. De la pasiune si obsesie pentru publicitate la antreprenoriat si firma de promovare partener Google
    • Agentia de promovare online WebPassion, printre castigatorii competitiei trimestriale Google Partners
    • Cat costa promovarea Google AdWords?Agentie AdWords Certified Partner, despre publicitatea online si eficienta promovarii site-ului pe Google
    • Google AdWords ca modalitate de promovare online. Statistici interesante pentru agentiile de publicitate
    • Care sunt avantajele publicitatii online Google AdWords fata de alte modalitati de promovare?
    • Sfaturi pentru firme cu buget limitat de marketing online. Sa aleg promovarea site-ului prin campanii Google AdWords, publicitate Facebook Ads sau optimizare SEO?
    • Secretul nostru pentru crearea unui site WordPress SEO Friendly?
    • 10 Greseli in Setarea si Optimizarea Campaniilor de Publicitate Online Google AdWords
    • 3 Obiective Pentru Campaniile de Publicitate pe Facebook
    • Studii de Caz Despre Modalitatile de Promovare Online
    • Poate o agentie SEO sa garanteze prima pagina Google pentru un site?
    • Cum facem o cerere de oferta pret SEO? Despre serviciile de optimizare site WordPress si promovare Google SEO
    • Pretul SEO. Cum stiu daca agentia SEO este de incredere?
    • Cum sa obtin success online? Site profesional, promovare Google AdWords, optimizare SEO si social media
    • Timpul. Cum gestionam eficient proiectele de web design si promovare online?
    • Firma de promovare si web design. Cum am invatat ca timpul este cea mai importanta resursa pentru un antreprenor?
    • Formularul de comanda. Cum poate un site sa aduca mai multi clienti? Cum crestem conversiile?
    • De ce serviciile bune de web design necesita investitie?
    • Afacerea online. 3 motive pentru succesul intarzie sa apara.
    • WebPassion.ro este agentie de promovare AdWords cu certificare Google Partners
    • Cum alegem firma de web design?
    • Cat costa un site? Cum alegem firma de web design?
    • 5 sfaturi pentru crearea site-urilor si website redesign
    • 5 beneficii ale promovarii Google AdWords
    • De ce site mobile friendly pentru optimizarea SEO Google?
    • Google Partners Event, despre promovarea Google si business
    • De ce remarketing pentru campaniile de promovare website?
    • Site-ul tau are nevoie de website redesign?
    • 5 tendinte pentru modalitatile de promovare si marketing online in 2015
    • 16 modalitati prin care o afacere mica poate castiga clienti fideli si vanzari repetate
    • Promovarea Facebook in 6 etape de marketing eficiente
    • Cum incepeti o afacere online?
    • Google va afisa Twitter updates in timp real in rezultatele motorului de cautare
    • 10 secrete de marketing pentru scrierea mesajelor de promovare in site si blog
    • Ghid pentru promovarea blog-ului
    • Cum influenteaza serviciile de gazduire optimizarea SEO si pozitionarea site-ului pe Google?

    © Webpassion.ro, All Rights Reserved

    • GDPR
    • ANPC
    • Cookies
    • Termeni si conditii
    • Sitemap

    Operator de date cu caracter personal inregistrat in registrul A.N.S.P.D.C.P. cu nr.33605.

    Web Design by WebPassion.ro
    Creare Site Web | Optimizare SEO | Promovare Google