Agentia de publicitate online WebPassion.ro a primit cu interes invitatia de participare la evenimentul Internet & Mobile World 2014 Bucuresti. Dupa cum probabil stiti deja, la Romexpo, pe 8 si 9 octombrie, a avut loc evenimentul cu tematica marketing, business, online, social media, mobile si software.
Prima zi de Internet & Mobile World a inceput cu inregistrarea la eveniment, urmata de discursurile intereante ale speakerilor de renume international in solutii de business in era digital, big data, social media, customer care.
Ziua 1 #IMW Bucuresti 2014
1. Prezentarea lui Warren Knight,@wvrknight, Entrepreneur, Speaker, Trainer, Coach, “The Future of Business Growth Through Digital Leadership” sau “Cum sa-ti Dezvolti Afacerea prin Managementul Strategiei Digital” “If you can`t tell it you can`t sell it” or “Keep it simple” (“Daca nu poti spune povestea ta in cuvinte, atunci nu o poti vinde” sau “Pastreaza un mesaj cat mai simplu pentru audienta vizata.”
2. Prezentarea lui Guido Woska,@GreenDesignrs, Chief Client Officer Designit, “The Human Sensor – Data in the Age of Wearables” sau “Informatia in Era Tehnologiei Purtabila”
“Will Technology change Human Evolution? And how will we, as designers, innovators, as corporations and as society, face this new reality? What will we innovate in the future? And for whom?” sau “Va reusi tehnologia sa schimbe evolutia omenirii? Cum vom face fata acestei noi realitati? Care vor fi inovatiile viitorului?”
Pe cat de impresionat pare a fi, existenta in viitor a unei aplicatii care sa afiseze in detaliu toate elementele vietii noastre personale si oferirea posibilitatii de gesionare a propriei vieti prin intermediul unui ecran digital, este un pic infricosatoare. Este imposibil sa nu te gandesti la masura in care elementele cu caracter personal vor putea ramane pe deplin confidentiale in aceste conditii.
3. Steve Keil, @sgkeil, Co-founder & CEO, MammothDb, “Drowning in Data, Starving for Wisdom” sau “Cum sa Folosim Inteligent Voulumul Mare de Date in Mediul de Business.”
4. Francesco D’Orazio, @abc3d, CIO/VP Product, Face/Pulsar, “Heavy, messy and misleading: why we need to stop talking about Big Data and start doing it” sau “Cum sa fim atenti la contextul in care folosim “Big Data”, oportunitatile si pericolele ascociate cu folosirea datelor in strategia de business.” Orice informatie colectata, atunci cand nu este adaptata unui context specific, poate deveni lipsita de sens.
5. Edward Weatherall,@edweatherall, Client Director, VisualDNA, “What is the best customer journey for an introvert?” sau “Cum sa personalizezi abordarea de marketing in functie de personalitatea clientului.”
6.Benjamin Ellis,@benjaminellis, Co-founder & CEO, SocialOptic/Redcatco, “Social Media & Big Data – Have you really heard what they are saying?” sau “Asculta ce spun clientii pe retelele de social media despre business-ul tau si foloseste inteligent informatiile castigate.”
Foarte interesanta a fost dezbaterea libera de la final, cu Lucian Mindruta,@LucianMindruta ca moderator.
Ziua 2 #IMW Bucuresti 2014
Cea de-a doua zi la Internet & Mobile World a inceput cu prezentarea lui Moon Ribas,@moonribas Co-founder, Cyborg Foundation. Aceasta este o organizatie internationala care promoveaza extinderea capacitatilor senzoriale omenesti prin implantarea de dispozitive cibernetice in corp. Moon Ribas a povestit experienta unui bun prieten din copilarie care initial putea distinge culorile doar in alb si negru. Ulterior acesta si-a implantat in corp un dispozitiv care transforma culorile in unde sonore. Dispozitivul implantat in oasele craniului ii permite sa perceapa o paleta de culori chiar mai vasta decat in cazul unei persoane obisnuite. Moon Ribas insasi are implantat in brat un dispozitiv prin intermediul caruia poate simti vibratiile cutremurelor care au loc la nivel mondial. Vibratiile percepute cu ajutorul dispozitivului sunt folosite de catre Moon in activitatea sa de dansatoare. Desi in continuare nu privesc cu entuziasm ideea de a implanta dispozitive electronice ca extensie a propriului corp, am inteles motivatia unui asemenea act. Consider ca este o abordare curajoasa ce ar putea fi folosita pentru extinderea propriilor limitari senzoriale.
Alte idei interesante de retinut:
1. Tobias Höllwarth,@hoellwarth, Director, VP, EuroCloud Europe, “Cloud – part of the 3rd industrial revolution – how to react?” sau “Ce ar trebui sa stim despre Cloud” – www. eurocloud.eu
2. Ricardo Sousa,@ricardojrsousa, Founder & CEO, ColorElephant, “Customer Satisfaction in the Digital Age” sau “ Cum sa ai clienti multumiti in era digitala”. Foarte energica si interesanta prezentarea lui Ricardo, aspecte de retinut:
• Aplica strategia KISS=Keep It Simple, Stupid (pastreaza un mesaj cat mai simplu in comunicarea cu clientii); • Seteaza limite in relatia cu clientul pentru a-i putea oferi experienta de calitate, de ex: ofera suport intr-un anumit interval orar; • Controleaza experienta clientului per ansamblu, construieste si personalizeaza relatia cu clientul; • Centralizeaza datele despre clienti si foloseste orice informatie disponibila pentru a oferi o experienta buna si a depasi asteptarile clietului;• Creeaza o cultura a clientului multumit, dezvolta un program de loializare;• CRM – “Relationship”, relatia este cel mai important element astazi.
3. Mi-a placut prezentarea realizata de Micha Schwing,@MichaSchwing, Visual Strategy Consultant, despre tendinta actuala a consumatorilor de a folosi din ce in ce mai mult continutul vizual si necesitatea companiilor de a face pasi marunti pentru a se adapta acestui trend. Spune o poveste prin imagini si videoclipuri.
4. Rebecca Carson, Head of insights at BrandWatch – cum sa construiesti si sa gestionezi imaginea de brand in social media: constientizeaza cine sunt clientii tai, planifica activitatea de social media, asculta mai intai ce spun clientii pe retelele sociale despre brand si apoi vino cu o strategie, gaseste modalitatea potrivita de a integra social media ca parte din afacere si cultura companiei.
5. Ed Butcher, Head of Online, Square Meal & Imbibe – despre incadrarea clientilor pe grupuri de personalitate ( “personas”) si crearea strategiei de marketing in functie de acestea.
6. Mark Brill, @brillthings, Managing Partner, Brand Emotivity a fost cat se poate de
convingator cu prezentarea sa despre mobile: “Cati dintre noi verificam telefonul ca primul lucru pe care il facem de dimineata?””Cati dintre noi folosim telefonul mobil pe post de alarma de trezire?”, “Cati dintre noi verificam telefonul mobil ca ultim lucru pe care il facem inainte de culcare?” Sunt doar cateva dintre intrebarile care te fac sa realizezi, daca nu ai facut-o deja, cat de important este telefonul mobil in era digitala in care traim astazi si ce implicatii are acest dispozitiv mobil in strategia de business si modalitatea de promovare pe care o alegem pentru clientii nostrii.
Un alt punct pe lista cu notitte de business si nu numai: dezvolta continuu abilitatiea de socializare/ networking online si offline.
La final, felicitari speakerilor, moderatorilor, organizatorilor evenimentului Internet & Mobile World.
Pentru promovare web marketing, construirea unei strategii SEO & Social Media, creatie site web, promovare Google Adwords si consultanta web marketing specializata, scrie-ne un mesaj.
Leave a Comment