Pentru promovarea online a afacerii, tot mai multe companii folosesc anunturile de publicitate Facebook.
Cu peste opt milioane de utilizatori Facebook in Romania, promovarea site-ului pe Facebook este o componenta esentiala pentru eficienta unui mix de marketing online eficient.
Reteaua de socializare Facebook este formata dintr-o comunitate imensa de oameni carora le place sa distribuie informatia pe care o considera de interes, fie ca ne referim la texte, imagini sau videoclipuri. Prin urmare, nu exista nici o urma de indoiala ca pentru orice afacere sau cel putin pentru majoritatea afacerilor, publicitatea pe Facebook poate fi o modalitate de promovare online eficienta. Cititi, intr-un articol anterior, despre promovarea eficienta pe Facebook in 6 pasi de marketing.
Pentru setarea si administrarea campaniilor de publicitate Facebook Ads este important, fie sa alocati timp specific pentru a dobandi cunostinte si experienta de promovare si marketing, fie sa apelati la o agentie de publicitate online care are deja certificare in marketing si expertiza promovarii. Ultima varianta face posibila varianta utilizarii eficiente a bugetului de marketing online si obtinerea unor rezultate excelente din promovare.
Cel mai bun cost per click obtinut de noi in campaniile de promovare Facebook Ads este de 0.07 lei/ click sau 0.02 euro/click.
Sursa imagine: campanii Facebook, portofoliu agentie de publicitate WebPassion.ro
Cele mai cunoscute 3 obiective pentru campanii de publicitate prin Facebook Ads sunt:
1.Facebook Page Likes. Pentru setarea unei campanii de publicitate Facebook Ads este necesar sa creati o pagina de Facebook pentru afacere. Unul dintre cele mai populare obiective ale unei campanii de promovare pe Facebook este cresterea audientei paginii de Facebook (cresterea numarului de Like-uri pentru pagina Facebook). Acestea sunt campaniile de promovare Facebook Page Likes.
Cu cat veti avea un numar mai mare de fani pentru pagina de Facebook, dar si postari relevante si de interes pentru audienta vizata, cu atat pagina de Facebook va avea mai multi vizitatori si veti putea castiga trafic relevant in site.
Mai mult trafic relevant catre pagina de Facebook si catre website insemna un potential crescut pentru imbunatatirea imaginii online a companiei si cresterea numarului de prospecti/ comenzi online. Acesta este poate motivul principal pentru care atat de multe firme aleg sa investeasca in campaniile de promovare pe Facebook.
2.Cresterea traficului /a conversiilor in site. Un alt obiectiv posibil al campaniilor de publictate pe Facebook este vanzarea directa si/ sau cresterea traficului catre site. Acest lucru inseamna ca veti plati atunci cand cineva va face click pe anuntul de promovare si va fi redirectionat catre anumite pagini din site.
Atat timp cat targetarea audientei este una specifica si relevanta, iar mesajul anuntului de promovare evidentiaza clar punctele forte, se seteaza asteptari realiste asupra informatiei la care cititorii vor avea acces odata cu accesarea anuntului de promovare online, campaniile Facebook Ads reprezinta o modalitate eficienta de a atrage trafic relevant in site si potentiali cumparatori.
3.Cresterea ratei de engagement sau cresterea interactiunii fanilor cu pagina de Facebook. O pagina de Facebook ale carei postari nu sunt vizibile pentru audienta va obtine cu greu sau deloc interactiune cu fanii, de acord? Solutia pentru a creste vizibilitatea si interactivitatea fanilor paginii cu postarile si continutul paginii de Facebook o reprezinta campaniile de publicitate Facebook cu obiectiv de crestere a vizibilitatii postarilor din pagina.
Cu cat anuntul de promovare online primeste mai multe click-uri (CTR mare), cu atat aceasta metoda de publicitate este mai relevanta si costul per click este mai mic. Datorita expertizei dobandite prin activitatea zilnica de promovare a zeci sau poate chiar sute de site-uri, unele agentii de marketing online reusesc sa obtina costuri foarte mici per click in campaniile de promovare.
Cea mai mare ingrijorare a clientilor este pretul promovarii online. Cu anunturile depublicitate Facebook se poate seta o limita de cheltuieli zilnice si, daca este necesar, anunturile de promovare pot fi oprite oricand. Acest lucru ofera un plus de incredere pentru cei care doresc sa incerce campaniile de publicitate Facebook.
Pentru campanii profesionale de promovare Facebook Advertising, contactati echipa de marketing online WebPassion.ro. Aflati cat costa promovarea pe Facebook si apoi alegeti pachetul de promovare Facebook care se potriveste bugetului si nevoii de promovare pe care afacerea dvs. o are.
Varianta alternativa si/ sau complementara pentru promovarea platita Facebook este reprezentata de campaniile de publicitate Google AdWords. Acestea sunt recomandate atunci cand se doreste vizibilitate imediata pe Google, brand awareness, atragerea de trafic targetat in site si/ sau castigarea de potentiali clienti online.
Leave a Comment