Inainte de a incepe orice campanie de promovare online, asigurati-va ca aveti o viziune clara asupra obiectivului promovarii, asupra bugetului campaniei de promovare online, stiti cine sunt clienii dvs., cui va adresati, care este aria de acoperire a campaniei de promovare, care este produsul/serviciul pe care doriti sa il promovati, ce avantaje concurentiale veti scoate in evidenta, care este pretul produselor/ serviciilor pe care le veti promova, care este strategia de promovare si rezultatele pe care le doriti. Veti vedea ca nu este atat de dificil pe cat ar putea suna. Haideti sa analizam, pe scurt, fiecare dintre aceste elemente.
7 sfaturi esentiale pentru setarea eficienta a campaniei de promovare Google AdWords:
- Setati obiectivul campaniei de promovare pe Google. Ce ne dorim sa obtinem prin aceasta campanie de promovare a site-ului online, de exemplu: mai multi clienti potentiali, primirea de cereri de oferta prin telefon, completarea unor formulare pentru cereri de oferta, mai multe vizite in magazin, cresterea traficului pe site si a notorietatii site-ului/ afacerii tale, comenzi online in cazul magazinelor online.
- Definiti audienta, clientii site-ului/ afacerii online. Intrucat campania de promovare se va adresa clientilor potentiali, vom centraliza cat mai multe informatii despre clienti (cine sunt clientii potentiali, din ce arie geografica, ce limba vorbesc acestia, varsta, sex, cum cauta acestia pe internet sau ce cuvinte cheie folosesc clientii pe Google pentru a gasi produsele/ serviciile dvs., ce beneficii isi doresc de la produsele/ serviciile pe care dvs. le oferiti, dispozitivele pe care le folosesc acestia (calculator, telefon mobil, tableta), ce interese au (iubitori de filme, de TV, sport, moda etc.).
- Definiti aria de acoperire a campaniei de promovare. In stabilirea ariei de acoperire a campaniei, vom lua in calcul atat aria geografica unde sunt localizati clientii, cat si bugetul alocat campaniei de promovare (asa cum am explicat mai jos, punctul 7).
- Alegeti produsul/ serviciul care va fi promovat. Puteti alege oricare dintre produsele/ serviciile oferite pe site, fie in functie de disponibilitatea acestora in stoc, fie in functie de produsele care se vand cel mai bine, colectii noi, promotii etc.
- Verificati preturile produselor/ serviciilor alese pentru campania de promovare online. Asigurati-va ca preturile produselor/serviciilor pe care doriti sa le promovati sunt competitive si ating asteptarile potentialilor clienti din mediul online.
- Alegeti strategia de promovare online/ mesajul care va fi promovat. Care sunt aspectele pe care dorim sa le evidentiem, respectiv care sunt punctele forte fata de concurenta, de exemplu: preturi mici, livrare gratis, rapiditate, experienta, profesionalism, caracteristicile produsului, servicii de calitate si/ sau exclusive etc.
- Stabiliti bugetul campaniei de promovare. Bugetul necesar unei campanii de promovare online va tine cont atat de aria geografica pe care dorim sa o acoperim, de concurenta si cererea pentru produsul/ serviciul respectiv, cat si de numarul categoriilor de produse pe care dorim sa le promovam. Din punct de vedere al alegerii bugetului campaniei de promovare online, nu va fi aceeasi situatie daca alegem sa ne adresam, de exemplu, doar pietei din Bucuresti vs Romania, daca alegem sa promovam o categorie de produse vs mai multe categorii de produse/ servicii, daca actionam intr-un domeniu foarte competitiv sau daca produsele oferite sunt de nisa si nu vorbim de o competitivitate foarte ridicata. Desi nu exista un buget zilnic impus pentru campaniile de promovare Google, pentru a avea sanse mai bune pentru obtinerea unor rezultate tangibile, specialistii AdWords WebPassion.ro recomanda un buget zilnic pentru o campanie de promovare AdWords de minim 30 ron/zi.
Setarea incorecta a campaniei de promovare online pe Google se poate traduce in costuri per click mai mari datorita unei probabilitati mai mari ca, in lipsa unor cunostinte de specialitate, sa se obtina o relevanta scazuta pentru setarea campaniei web si respectiv un scor de calitate scazut. Intr-un articol anterior am explicat ce inseamna si care este influenta scorului de calitate asupra eficientei campaniilor de promovare Google.
In schimb, setarea corecta a campaniei de promovare online reprezinta baza succesului pentru o campanie de promovare eficienta si poate face diferenta in ceea ce priveste rezultatele obtinute in acelasi buget disponibil. Setarea campaniei de promovare de care un expert certificat Google AdWords, cu experienta de marketing este o variabila importanta pentru crearea unor campanii de promovare Google AdWords eficiente. Bineinteles, dupa setarea campaniei urmeaza monitorizarea si optimizarea continua a acesteia, cu modificari in timp real, in functie de evolutie, cu scopul maximizarii rezultatelor obtinute. Contactati-ne penru setarea si optimizarea campaniilor de promovare Google AdWords. Veti afla cum, datorita expertizei, pasiunii si a experientei dobandite in urma realizarii zilnice a acestei activitati de promovare profesionala, bugetul campaniei de promovare online pe Google poate fi, in final, o investitie, nu o cheltuiala.
Consultati pachetele de promovare online WebPassion.ro:
Preturi si pachete de optimizare SEO
Preturi si pachete de promovare Google AdWords
Preturi si pachete de promovare Facebook Ads
Leave a Comment