Crearea unui site si activitatea de website redesign fac parte din strategia de marketing a unei companii. Pentru ca o afacere sa beneficieze de vizibilitate online si rezultate eficiente pentru promovarea web, este nevoie de mai mult decat simpla creare a unui site. Daca aveti deja un site, ganditi-va la aceste intrebari privind eficienta website-ului in atingerea obiectivelor de marketing: “Site-ul contribuie la atingerea obiectivelor afacerii?” “Site-ul este usor de gasit de catre clientii potentiali?”, “Exista suficient trafic pe site?”, “Site-ul ofera o experienta placuta de navigare utilizatorilor?”, “Primesc noi cereri de oferta, comenzi online sau, in general, se simte efectul benefic al site-ului asupra business-ului?”.
Unele site-uri sunt create cu un website design intuitiv si informatie utila, in timp ce alte site-uri aduc cu greu un plus valoare pentru business. Este posibil ca site-ul dvs. sa fie usor de navigat, cu text astfel structurat incat sa fie usor de inteles. Sau poate ca nu acesta este cazul. Daca vizitatorii ajung pe site, navigheaza pentru putin timp si nu gasesc informatia pe care o cauta sau inca nu isi dau seama care este obiectul dvs. de activitate sau cu ce ii puteti ajuta, atunci cu siguranta site-ul are nevoie de imbunatatiri. Adevarul este ca un site eficient isi va adauga intotdeauna noi functionalitati si isi va modela continutul in functie de cererea si nevoia utilizatorilor sai.
Cand stii ca ai nevoie de website redesign?
1.Website redesign daca nu aveti control asupra modificarilor in site. Site-ul este realizat pe o platforma inchiriata sau o platforma care nu iti permite sa aplici toate optimizarile SEO de care ai nevoie, nu ai acces la administrarea site-ului, nu poti face modificari in site sau nu poti adauga functionalitati aditionale site-ului. Cititi si articolul: “Cat costa un site? Sa aleg crearea unui site wordpress sau crearea unui site pe o platforma inchiriata, cu plata unui abonament lunar?”
2.Site-ul nu are responsive web design, nu este mobile friendly. Mai mult de 17% din traficul web provine de pe dispozitivele mobile. Afla dintr-un articol anterior despre tendintele de crestere a gradului de folosire a dispozitivelor mobile in 2015, implicatiile pentru promovarea SEO si cresterea investitiei in promovarea site-urilor pe mobil. Va reamintim ca, incepand cu 21 aprilie 2015, site-urile cu design mobile friendly vor fi mai bine pozitionate in rezultatele cautarii pe Google, intrucat experienta de navigare a site-urilor pe mobil va fi un factor de ranking.
3.Nu obtineti rezultatele pe care vi le doresti cu ajutorul site-ului. Daca nu sunteti multumiti de rezultatele site-ului, e timpul pentru website redesign. Puteti folosi tool-uri gratuite precum Google Analytics pentru a face o analiza a ratei de conversie, a experientei utilizatorului in site si pentru a decide asupra aspectelor din site care au nevoie de imbunatariri. Alternativa este sa apelati la un consultant web marketing pentru aceasta analiza a site-ului. Cititi despre “Cum creez un homepage design eficient pentru site”.
4.Obiectivul initial pentru care ati creat site-ul s-a modificat. Este un lucru obisnuit ca strategia de marketing sa fie in continua evolutie si adaptare la schimbarile pietei. Acest lucru nu implica, in mod obligatoriu, website redesign. Daca insa, obiectivul site-ului in sine s-a schimbat radical, treceti de la un site de prezentare la un site de furnizare de continut sau crearea unui blog sau treceti de la un site de prezentare la un magazin online, atunci este nevoie de website redesign. Cititi si despre “Crearea unui site nou, pas cu pas”.
5.Site-ul are erori de functionare, nu este user friendly si vizitatorii nu gasesc cu usurinta informatia in site. Citeste si “Cum influenteaza serviciile de gazduire optimizarea SEO si pozitionarea site-ului pe Google”.
Odata ce ati raspuns intrebarilor despre eficienta site-ului, veti putea decide cu usurinta asupra nevoii de website redesign.
Leave a Comment